Schroedingerova 13

Mlhavě neurčitý, nestabilní a nekorektní zápisník, kde nic není pravda. Ani předchozí věta.

Zádrhele komunikace mezi Marsem a Venuší

Kdyby chlap s chlapem musel jednat jako s ženskou…

– Ahoj, Karle, moc rád tě vidím! Hrozně ti to dneska sluší, máš nově zastřiženej knír, že jo? Tady jsem ti přinesl domácí klobásku, vím že je máš rád. A co tvůj pes, má se dobře, rošťák jeden roztomilej? … Hm, hm. … Jasně … A v práci dobrý? Jo? No nekecej! … Hm, hmm… Tý jo, vážně? … No nepovídej … Hm, hmm … No, víš, já vlastně jsem se tě chtěl na něco zeptat, doufám, že se tě to nějak nedotkne, ale opravdu bych to rád věděl: co myslíš … ehm … nechtěl bys … teda jako nešel bys … dneska večer, víš, Na Růžek, zajít se mnou - teda s náma! - na jedno? Jako točený. Bude nás tam víc, přijde taky ještě Milda a Franta, snad ti to nebude vadit, že ne? Ale oni si stejně budou povídat zase o práci, tak určitě budeme mít čas si popovídat hodně spolu, probereme tu práci a psa a tak … Vážně? Půjdeš? No to je skvělý, to mám opravdu radost, jsi opravdu skvělej, jsi jedinečnej, jsi můj FAKT nejlepší kámoš! Tak večer se budu těšit, vyzvednu tě v šest … Jasně, klidně na tebe počkám, přece nepůjdeš neoholenej a ve svetru, cos v něm byl v práci, to dá rozum, nemusíš spěchat.

Kdyby se chlapi s ženami bavili jako s jinými chlapy…

– Čau Blážo, hele, já jsem ti dneska nadrženej jak stepní koza, nemáš chuť? Hehe, no dyk já vim, že na mě nikdy, ty taky nejseš zrovna můj typ, se ptám pokaždý jen pro sichr, žejo, hehehe. … Kdože? Jo, Mařka! Ty seš Mařka? Ahoj, hele máš dneska chvilku na rychlou muchlovačku? No jasněže stačí večer, tak fajn, někdy po osmý, baj voko. Jasně, abys stíhala seriál, neboj. Tak čau, krávy!


Komentářů: 3 • Okomentovat

Komentátor Anonymous Martin Malý píše:

Ještě že nejsem "chlap".

středa, února 17, 2010 5:54:00 odp. • Trvalý odkaz na tento komentář  
Komentátor Anonymous Anonymní píše:

HEh, dakujem, dosť ma to pobavilo- knihu Muži sú z Marsu, ženy z Venuše dôverne poznám, a je to skvelá ukážka toho, ako je spôsob komunikácie oboch pohlaví odlišný. Ženy aj muži majú svoje charakteristické črty a bolo by skvelé, ak by sa ich každý naučil akceptovať a rozumieť im.

pondělí, září 13, 2010 3:39:00 odp. • Trvalý odkaz na tento komentář  
Komentátor Anonymous Carl114 píše:

No ještě, že to tak není xD Už jsem si na ty rozdíly nějak zvyknul...

středa, září 14, 2011 12:51:00 odp. • Trvalý odkaz na tento komentář