Schroedingerova 13

Mlhavě neurčitý, nestabilní a nekorektní zápisník, kde nic není pravda. Ani předchozí věta.

Mezi psem a vlkem

Zpolovic šero a světla půl
Měsíc je tady se svým plukem
Čas jako by se nafouknul
Mezi psem a vlkem

Horizont slunce rozetnul
Potoky rudé prýští krkem
Je zpola světlo a tmy jen půl
Mezi psem a vlkem

Ve stínech v srsti pepř a sůl
Napjaté svaly před úprkem
Teď milá k milému se stul
Mezi psem a vlkem


Komentářů: 3 • Okomentovat

Komentátor Anonymous Anonymní píše:

Dobrý, pěkný, dojemný. Sice se to krkolomně čte, ale pocit trvá. Zajímavé.

sobota, srpna 12, 2006 1:17:00 dop. • Trvalý odkaz na tento komentář  
Komentátor Anonymous Anonymní píše:

Nááádhera!

středa, října 18, 2006 2:36:00 dop. • Trvalý odkaz na tento komentář  
Komentátor Anonymous Anonymní píše:

ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

úterý, srpna 31, 2021 10:36:00 dop. • Trvalý odkaz na tento komentář